Dienstag, 28. April 2015

Work in progress ~ Halstuch * Shawl #1

Ich habe etwas Neues auf den Nadeln, ein Halstuch, welches ich auf dem Stoffmarkt gesehen habe - wie hier schon angedeutet. Ich finde die Kombination von rechten und linken Partien sehr schön. Es wächst sehr schnell, so kann ich es bestimmt schon bald fertig zeigen.
I have got something new on the needles, a shawl, which I spotted on the fabric market - as foretold here. I really like the combination of right and left stitches. It grows very quickly so I guess I can show the finished one very soon.

Die Grautöne variieren auf den Fotos - es ist aber das dunklere Anthrazit. Und da man das Muster sehr schnell auswendig kann - strickt es sich schön nebenbei beim Fernsehen.
The grey shades vary on the photos, however, it's the darker anthracite. And as the pattern is very easy to memorise, it's a relaxed knitting while watching TV.


Status 28.04.2015

Status 26.04.2015






verlinkt zu / linked to
Creadienstag
Auf den Nadeln
Link your stuff - Meertje
Link your stuff - Lunamon
Art of 66

1 Kommentar:

Monica Gullesen Hansen hat gesagt…

Thank you for sharing at my link up last week. Today a new party.
You are more than welcom to share, Have a nice day.

Kommentar veröffentlichen

Vielen Dank für deinen Besuch und deinen Kommentar - ich freue mich sehr darüber!
Thank you very much for your visit and your comment, very much appreciated!
Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!
Muchas gracias por tu visita y tu comentario - me encanta mucho :-)